A-dag

Ligger i mitt rum och myser. image700
Jag är ledig idag! Wiho! Men jag har egentligen en del att göra, men kommer ej igång. SUCK!!! Vaknade vid elva och trodde klockan var typ 2 :O Så jag drog en lättnadens suck när jag insåg att den inte var det. Pappa har satt upp mina persienner i mitt rum nu så det blir ganska mörkt, och det gör att jag har noll pejl på klockan, gött e det!
Och jag fortsätter vänta på min kamera ja, suck, suck, suck...
Gissa vilken färg jag ska ha!!!

Njuter av segerns sötma, efter gårdagens vinst mot Heid. Så j@+%a gött är det! Räkande ut att jag hade 50% i matchen, hyffsad statistik ändå. Så härligt att se laget med den inställningen och vinnarviljan igår. Det är vid sådana tillfällen som man förstår varför man tränar å tränar å tränar. Ingenting slår en vinst med bra spel. Love to win!

Ikväll är det träning som gäller. Imorgon är det morgonträning (suck) och kvällsträning med herrjuniorerna (KUL). Onsdag blir det fyspass på morgonen och kvällsträning. Torsdag morgonträning och kvällsträning och fredag gym. Lördag ledig och söndag match mot Önnered. Upp till kamp! Ser fram emot en bra träningsvecka nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback