aaaa mitt liv är så bra

image727
Stora delar av klassen

Jag vet men trots en del missöden dag (haha) så mår jag jä'vligt bra. Allting flyter liksom utan att jag behöver anstränga mig. MVG- idag på Core-passet jag och Camilla höll för klassen. Han sa att det var mycket välplanerat och bra. OJ, välplanerat- joja, jag tackar! haha... - fick jag på att min taktkänsla inte var den bästa, men ja menar , det kan jag ju faktiskt inte hjälpa, haha!

Bengan som hotat att ge mig IG på projektarbetet hela året nu, var mycket imponerad av jag jag hade att visa upp, tror jag! GÖTT!!! Jag säger ju att det liksom bara flyter :P Eller, företagsekonomiprovet kunde ju gått bättre men det är en annan fråga ;-)

Se ya to night! Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback