Bekräftelseinlägg

Okej, läs inte detta för det är högst ointressant. Måste bara få skriva ner allt jag gjort i skolväg. Är sååå stolt över mig själv! Snackade nyss med mamma på msn och berättade om allt jag gjort och har att göra:

Jaffa säger:
låter lite jobbigt
Sara1 säger:
vilket?
Jaffa säger:
Allt arbete!
Sara1 säger:
haha ja det kan jag lova att det är
Sara1 säger:
men man är väl tuff :D

Den berömda listan:

Svenska B-arbete, nordisk språkutveckling
Svenska B-arbete, språkhistoria och dess utveckling
Geografi-arbete, klimatförändringar                            Snart klart :D
Projektarbete, "handboll"                                               Snart klart :D :D :D
Geografi-frågor, 1-20 om klimat och väder
Svenska C-arbete, arbeta om en text                          Lätt
Idrott och hälsa B, Core-pass                                       Lätt fixat
Psykologi B-arbete, "Hur tänker en mördare?"         Vill inte tänka på det :S
Företagsekonomi A-prov, fredag 22/2                         Usch

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vet hur en mördare tänker, jag lovar ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback