Boxningsträning

Idag hade vi boxning med Sammy. Tror han boxas i landslag eller nått. Trevlig kille i alla fall, du raggat upp Johan. Ska jag vara ärlig så tror jag att hela laget (mer eller mindre) var lite tända på honom.
Sjukt jobbigt var det i alla fall. Tänkte ladda upp lite filmklipp från träningen som Mitta filmat men det tog för lång tid att få in dom på youtube först så jag orkade inte.  Btw, kan jag ju berätta att jag är först i Sverige med min nya kamera :D Haha, den ni!

image713
Fokusering

image714
Jag och Emma

image715
Camilla och Emilia


image716
Evelina och Annie "Pillan"

image717
Evelina, Jag, Jessie och Sofie

image719
Eeeh???




Kommentarer
Postat av: konsek

Hoppas du har haft en alldeles underbar alla hjärtans dag :) Hände något extra mysigt?

kärlek på dig!

Postat av: Jessica Schön

Missa inte tävlingen i min blogg, vinn en fuktcreme värd 363;-

Avslutas ikväll 20.00!

2008-02-15 @ 15:24:22
URL: http://salongjessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback