Dirty

Jag har blåmärken på båda vristerna. Ser ganska sjukt ut. Johan (min tränare) fick se dom idag och undrade direkt vad han hette. "Okej Sara, vi vet att du inte har pojkvän men uppenbarligen träffar du ju någon på helgerna. Och det är lugnt, man tänder på olika saker. Det är ganska normalt att vilja bli bunden" Efter det bad han att få se mina handleder. HAHA XD. Det sjukaste är att jag har problem med höger armbåge just nu, ÖVERANSTRÄNGNING (BLÄ, hatar att ha ont) och det associera han ju direkt till att jag är högerhänt ;-) hahaa. Johan om det hade varit i närheten av i de banorna du tänker så hade jag ju självklart inte visat mina blåmärken ;-)

image741 image742 image743 image745
Osexigaste bilderna, men vafan- jag måååste ju visa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback