Dumma mot mig :/

Nu är jag klar med det jobbet. KLAR, KLAR, KLAR. Så klar jag kan bli, för tillfället! Jag ska ALDRIG mer gå dit, ALDRIG! Mördardagen blev verkligen en mördardag. Kände mig lätt (med betoning på lätt, eller inte) irriterad, kränkt och förudmjukad. Okej, visst jag kanske överreagerar men jag orkar inte det jobbet. Har aldrig gillat det och kommer aldrig gilla det heller. För att jag ska kunna försöka ens låtsas tycka om det uttepyttelite så ska jag typ ha 100 000 i timlön! Så på måndag är det jag som ringer chefen och säger upp mig (säger man upp sig som vikarie?, äh strunt samma, det låter coolt i alla fall :D).
Nu orkar jag inte vara trevlig mer. Har inte ens vart trevlig i och för sig. Sov gott, bye!

Kommentarer
Postat av: Ronnie

Låter som om du trivs på jobbet.. säg till om det finns jobb för mig med.. eller så får jag anställa dig hemma hos mig som hustomte. vill du det så får du 110:- timmen och du slipper att betala skatt på det oxå.. ropa till om det lockar.. :)

Sov gott..

2008-02-03 @ 00:33:30
Postat av: Sandra

Äsch, stila dig nu för fan Sara:P Det är ju pengar, men jag förstår dig också, vi gör ju ett jäkla skitjobb egentligen... Pussss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback