Fulsatt och autografjägare

image735
Mycket charmig (not) bild tagen av Aulin.

Kul med vinst. Och mycket roligt att Matilda fick matchens lirare priset :D Det är ball med så mycket publik. Säkert över 300 pers på läktaren idag. Konstigt egentligen med tanke på att vi ligger precis över kvalstrecket i DIV2!!! Jag menar damelitklubbarna har inte så mycket publik som oss. Vi måste vara oerhört snygga eller nått! (eller så är det för att de är intresserade av att se herrarna efter oss, men det kan vi ju tala lågt om). Fick skriva autografer idag också btw. Fast det va bara en av ungarna framför mig som fick den för han sprang iväg med pennan sedan å där stod de andra snopna som fan. HAHA :P Asså både publik och aktiva autografjägare måste ha missuppfattat att det är div2 det handlar om och inte VM eller nått :P haha... Fick också ett extrapris från speakerbåset måste jag ju berätta. En singel från våran DJ, ska bli spännande att lyssna på. Jag tackar för den!

Och tack för stödet Billy och Camilla.
Ni kommer också alltid och forever finnas i mitt hjärta!
KÄRLEK <3

Kommentarer
Postat av: Jonas

Oh, grattis:D

2008-02-24 @ 22:22:56
Postat av: Sandra

Kanske dags att pallara sig till skolan nu stjärnan:P Köss

2008-02-25 @ 11:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback