Gissa vad!!!

Gissa vad! Min nya kamera ligger just nu på laddning. Eller ja, batteriet ligger rättare sagt på laddning :D Gissa om jag är glad :P Riktig lycka måste jag säga! Så nu kan jag lova att bloggen kommer berikas med mer bilder! MYCKET MER! Stackars mina vänner som kommer få modella för mig asmycket nu! Men tjejer (och killar? :S) det är smällar ni får ta. Å gissa om lördagens lagfest ska dokumenteras på bild! Det kommer nog bli riktigt kul tror jag! Damlagfest!, nu struntar vi i herrarna, det finns ju liksom fler ute ;-) Börjar nog ganska tidigt hemma hos Emma tror jag sedan blir det nog middag någonstans på Linnégatan och fest någonstans heeela natten! Jag är taggad till 1000!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback