Godmorgon???

Sovit gott allihopa? Fast varför frågar jag det? :S Vettefan om det är nån som läser min blogg längre, förutom Mitta, mormor och mamma då ;-) HAHA! Det var inte så länge sedan jag hade typ 1000 sidvisningar per dag och uppemot 400 unika ip-adresser. Fast den tiden är ju förbi om man säger så :P Vet inte varför, kanske jag var roligare förr :P Måste styla min blogg igen. Jesper förstörde ju den lite smått senast, så det är på tiden att han också fixar den nu.

Har lekt lite med kameran nu på morgonen. Den ÄR cool :D image708
Ska hämta mamma på jobbet sedan och så ska vi till Kungsmässan och köpa ett halsband till min bror som fyller 17 år idag! Grattis Jesper! och så ska jag lämna tillbaka min klänning. Ikväll är det herrjuniorträning, det blir kul :D Fast Mitta, jag måste ju erkänna även fast det tar emot, att träningen igår sitter i ben, ljumskar och mage, haha!

MEN FÖRST, ni kan aldrig gissa! Jag ska PLUGGA :O!
Ovanligt, eller hur :S
Men arbeterna jag gör är faktiskt ganska intressanta. Det ena handlar om klimatfrågan och det andra om språkhistoria och språkutveckling. Anledningen till att jag håller på med olika arbeten samtidigt är för att jag tröttnar så lätt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback