hemlig önskan

Tränade hela kvällen idag :D Först löpning i Kba-skogen. Klockade blev vi också på dom fyra kilometrarna terräng! Här vill jag lova gott folk att det går uppför! Halva varvet ser ungefär ut som en trappa. Uppförsbackar blandat med plan mark, fast måste ju tillägga att uppförsbackarna är mååånga och väldigt branta. Andra hälften av varvet går stuprätt nerför tills det är typ 200 meter kvar, då går det minsan stuprakt uppför igen för att sedan plana ut. Galen runda! sedan är rundan kolsvart. Elljuset är ju sådär halvbra och på slutet kommer man ner till kyrkogården. Lite läbbigt! Se min egenritade skiss nedanför :D

Damträning med Perra och match mot "the old ladies". Efter det lite energi och sedan 1,5 timma med herrjuniorerna. Asså, det är det bästa jag bestämt mig för att göra, att träna med killarna alltså. Så sjukt roligt! Nya övningar och mer utmaningar. OCH SJÄLVKLART hade vi intervaller sista tio i par. Jag var med Friis. Tror mina ben kommer vara smått tunga imorgon. Men kul är det!
Har en liten smått hemlig önskan för våren, men som sagt HEMLIGT! :D

image711

Kommentarer
Postat av: Ronnie

Ser att konstnär lär du inte bli... ;)

2008-02-14 @ 07:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback