Istället för att stressa

så ska jag nu ta resten av veckan med ro. Jag ska plugga men inte hetsplugga för att hinna bli klar med allt innan lovet är slut. Tar det viktigaste först och så får resten vänta :-) Jag har ju faktiskt annat att göra också :-) Tänkte att eftersom  mina "måste-göra-listor" allt oftare kommer upp här på bloggen så ska jag kompensera dessa tråkiga listor med en roligare! En "roliga-saker-jag-ska-göra-resten-av-veckan-lista" :D

Så håll i er! Här kommer den!

Äta räkor, ikväll :-)
Träna med herrjuniorerna på onsdag!
Ev en liten roadtrip.
FESTA, lördag!
(och vara sådär härligt seeg på söndag)
Måla en tavla.
Kolla film
Ta kort med min nya kamera.

Tänk vad mycket roligt man kan hitta i veckan ändå :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback