Jag vet vem som mördade Palme. Jag har träffat honom!

JA, jag träffade Palmes mördare idag. På Fjärås tappstation. Riktigt läskigt var det... Jag kommer in och en stor gubbe kommer nästan springandes mot mig och gapar "DE ÄR EFTER MIG!" Jag undrade vad fan han jiddrade om :S Han fortsatte hursomhelst "SNUTARNA ÄR EFTER MIG! DET SPELAR INGEN ROLL OM JAG ÄR I FJÄRÅS, FALKENBERG, VARBERG, ÖVERALLT ÄR DE EFTER MIG! DE TROR ATT DET ÄR JAG SOM MÖRDAT PALME, MEN I SJÄLVA VERKET ÄR DET SNUTJÄVLARNA SJÄLVA SOM SKJÖT HONOM! DE ÄR EFTER MIG!"

Jag tittade ut på utsidan men inte en polis syntes till. Betalade snabbt och åkte därifrån. Jag menar, det måste ju ha varit han som mördade Palme för mer freaky galning får man leta efter!!! Smått rädd var jag allt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Är du seriös nu??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback