Jagk ärk slök

När jag gick i grundskolan brukade alltid killarna i klassen lägga på ett k after varje ord de sagt. Nått korkat påhitt, men ganska kul. Ibland blev meningarna helt sjuka, haha!

Jag älskar att ha lov samtidigt som jag hatar det. Dagarna går så fort utan att man får gjort någonting :S Man gör inte sig i ordning på morgonen utan man kollar någon film när man vaknar och sen går man in i duschen, MEN man tar aldrig på sig kläder. Inte jag i alla fall. Går i underkläder tills det är dags att åka till träningen på kvällen. Ganska chill faktiskt. Sedan har man alltid skolböckerna liggandes framme på loven. Man ska göra så mycket! Men får man gjort något! JA, men ytterst lite. Det kan ta en hel dag att skriva en A4. Varför? Jo för man msn:ar lite, kollar lite tv, åker ner till affären och framförallt ÄTER man hela tiden! Jag äter hela loven! Hela tiden går man i kyl och frys, gaaadh- jag blir toookig! Jag HATÄLSKAR loven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback