Med tandtråd mellan tänderna

väntar jag på att åka till jobbet. Fick nyss två sms, ett av Sandra "Vart fan är du?" och ett från jobbet, de undrade om jag kunde jobba dygnet mellan lördag och söndag. Fan, fan, fan, fan... Jag jobbar ju redan på det andra jobbet hela lördagen och det känns piss nu. Hade velat jobba dygnet hellre, känner mig säkrare på arbetsuppgifter, det är softare, det är roligare och det är grymt mycket bättre betalt OCH jag hade till och med fått jobba med mamma hela dagen imorgon. Attans, och det är ju fan att jag har ett så himla gott samvete att jag inte kan med och ringa mig sjuk och ta det jag vill istället. Jävla samvete och jävla moral.

Btw, GRATTIS MARTINA! Sjukt kul att en tjej som verkligen är värd det får chansen i Fredrikshamn Fox (elitlag i danmark). Grattis, grattis, grattis...! Shiet, vilken kul grej!

Have to go! Längtar till lördagkväll 22.00! För då slutar jag jobba! Och på söndag är det match mot Olli (Heid) hemma. Gjorde nog min bästa match för säsongen, mot dom borta i höstas så jag är pepp som fan på att "värma upp publiken" inför herrmatchen (hoppas ni ser ironin i det hela)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback