modebloggare, jag???

Tro det eller ej, men jag vaknade upp imorse utav fågelkvitter utanför mitt fönster. image703
MYSIGT värre!
Har bloggat dåligt det senaste. Haft mycket i skolan, dock pluggar jag inte :/ Hmm... Har nu istället määängder att göra på lovet. Projektarbete, Psykologi B-fördjupningsarbete, Svenska B-inlämningar, Svenska C-inlämningar, Geografi A-fördjupningsarbete och Företagsekonomi A-plugg! Yeye, det ska nog gå bra. Får helt enkelt bli ett plugglov.
Blev ingen utgång för mig igår. Jag skulle självklart ändå inte ha druckit eftersom vi har match på söndag men nu blev det som sagt en hemmakväll ändå. Mys...

Funderar på att göra om min blogg till en modeblogg. Inte för att jag är särskilt skillad på vad som är inne och ute eller tycker att det är särskilt roligt. Jag gillar dock att handla kläder och är ganska intresserad men nån modebloggare känner jag mig INTE som. Jag funderar dock på att försöka mig på detta. Inte för att jag egentligen vill, utan för att jag är grymt avundsjuk på exempelvis hon som ligger först på Aktiva listan. Hon fick fasikemej hem två par Stella Kei solglasögon! AVUNDSJUK JA! Båda paren var ju vrålsnygga. Brukar inte reagera på det hon visar upp som gratisgrejjer men dessa glasögon är too die for! Nästan värt att modeblogga för att få sånt! Fast gillar i och för sig mina egna solglasögon, inte många andra par som slår dom!

Och när jag ändå är inne på modeblogg-spåret så kan jag ju berätta att jag köpte en jättesöt klänning igår. Ska dock lämna tillbaka den tror jag. Den är jättefin men tror helt enkelt det var för mycket impulsköp. Kommer nog aldrig använda den, den är liksom för gullig. Däremot måste jag beställa hem min tröja från La Redoute. LOVE!

Vilket totalt ointressant blogginlägg! Nu sa ni slippa lyssna på mitt flum för nu ska jag platta håret, bädda min säng och snart dra till Lisebergshallen för att kolla handboll!  CIAO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du ska skriva om saker som intresserar dig istället... Mode är töntigt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback