Rätt men fel

Tanken var ju att jag skulle gymma innan jobbet idag men när klockan ringde 08.00 imorse kom jag inte upp. Tänkte att man går ju ändå jämt upp så tidigt när det är skola, inte mer än rätt att jag får sova när jag har lov. Sedan hade jag gaaanska så ont i kroppen också, haha!

Ikväll har jag projektarbetspluggat. Kul en fredagkväll, haha! Men jag tänker bäst kvällar och nätter. Jag börjar typ fungera på kvällen, är nog därför jag aldrig får någonting gjort i skolan.

Igårkväll pratade jag, mamma och Jesper om det tunga ämnet "livet". Vi disskuterade hur man får ut mesta möjliga av livet eftersom det är så kort. Jag menar på att man ska vara en taktiker. Tror faktiskt att det är så. Det handlar inte om att läsa till läkare för att det är bra betalt eller att bara strunta i skolan helt för att "leva livet". KOMBINERA ffs! Kom på vad du tycker är roligt i livet, vad du älskar att göra och GÖR DET! Gör det till din försörjning. Bli fotbollsproffs, eller starta ett gym om du är intresserad av träning och sport. Bli politiker om du vill styra och vill var med och påverka. OJOJOJ vad djup jag blev nu. Lägger ner, haha!

Här kommer lite bilder från mitt nya rum :P Dock tagna med fel inställningar på kameran. 
Det är därför dom är lite suddiga. Måste nog läsa den där manualen, suck...

image720
hmm..
image721
Närmsta
image722
Mys
image723
Frösta skorna ;-)
image724
Min Samsung
image725
Medaljträd :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Fan vad avis man blir. Jävla lyxlirare ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback