"ta-mig-härifrån-knapp"

Smått tungt just nu. Träningarna denna veckan har väl gått lite sisådär. Står mellan två spelstilar, vilket = förvirrad, less och irriterad. Sen känns det ibland som att vi bara slängs in i varsitt mål och där står vi för utespelarnas skull. Träningen idag var seg och inställningen hos mig och hos laget var inte på topp- det märktes allt för tydligt. Och så får man ju såklart inte visa när man har en dålig dag eller vecka, men ibland är det svårt att hålla minen. Jag hatar att stå och trampa. Vill vidare. Vill att spelstilen ska fungera nu, men det blir ju inte heller bättre av kritiken. Visst att man ska ta det rätt, men ibland kan det komma olägligt eller bli för mycket. Önskar att jag kunde ett språk som jag kunde använda mig av här i bloggen när det finns saker jag vill skriva som jag inte vill att någon ska veta. Skaffa en dagbok, kanske! haha...

Emilia berättade idag att hon önskar att det funnits en "ta-mig-härifrån-knapp" som man kunde trycka på lite då och då i den tunga vardagen och så POFF hamnade man i hans säng! Tänk om det var så lätt. POFF så var man på ett mycket mysigare ställe än skolan, löprundan i regnet eller den trånga bussen. Kan ju säga att jag just nu gärna hade tryckt på den där knappen och förlyttat mig till solen, en mysig säng eller steg 5 i JSM. Fast helst solen eller sängen tror jag.

Nu ska jag i alla fall förflytta mig till min säng (utan "ta-mig-härifrån-knappen") och göra min läxa och sedan om jag inte somnar kolla ett avsnitt Desperate Housewiwes.


Hvorfor falder vi? Så vi kan laere at rejse os igen...

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag saknar våra desperat housewifes kvällar och för övrigt så älskar jag dig

2008-02-07 @ 10:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback