testa mig då! Jag är redo!

elit.fokus.satsning.mål.medalj.nr1.danmark.träning.match.splitvision.slit.berömelse.tårar.känslor.vänner.språk.utmaningar.%.klass.idol.parad.svett.adrenalin.oslagbart. betydande.försvar.drömmar.resor.proffs.klister.kontrakt.

Jag känner mig tom. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Allt känns plötsligt så personligt, så verkligt och så upprivet. Jag bråkade med mamma för en och en halv timma sedan. Blev arg, tog bilen och stack. Flykt kallas det tydligen. I vanliga fall brukar jag fly genom att dra på mig löparskorna och springa nere vid havet. Ikväll blev det Aranäshallen. Tårarna rann när jag satt i bilen. Det var länge sedan jag grät så. Jag har alltid älskat handbollen men ikväll bestämde jag mig för att den betyder allt! Min familj samt mina närmsta vänner betyder för mig, jag har dock ingen pojkvän att ta hänsyn till, jag har snart ingen skola och jag har inga andra intressen som betyder så mycket. Handbollen är mitt ALLT, ingenting betyder någonting i jämförelse! Jag är beredd att satsa allt för att nå mina mål och mina drömmar. Jag tänker bli bäst! Bäst i världen och vinna de största mästerskapen!

Mod. Tålamod. Satsning.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ring om du vill snacka. Du är bäst tjejen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback