Vad är väl en bal på slottet...

Okej vart börjar vi? Hmm, matchen kanske. Vi förlorade, suck. Inte roligt att förlora, men men de var duktiga. Men skit samma, hatar att förlora och om jag spinner vidare så blir detta ett sjukt tråkigt inlägg. Istället går vi över till att jag haft den mysigaste dagen på mycket länge med min mamma, Camilla och Evelina. Vi har tillbringat timmar i Göteborg och alla dess kvarter. Uppemot 10 klänningsbutiker har vi besökt och jag har faktiskt köpt en klänning. Och gaaadh vilken klänning! Den är röd, tub upptill, den har detaljer och "glitter(stenar, paljetter, you name it)", stor kjol i lager(?) och SLÄP! Den har släp, fattar ni! Inte ett jättelång såklart men den är längre baktill och det gjorde hela klänningen måste jag ju säga. Så snälla, trampa inte på min klänning under kvällen gott folk! Hihi...Oh den är så fin, vill visa den för alla redan nu. Men har i och för sig inte hämtat den än, den ska sys in. Imorgon ska jag försöka beställa tid till att fixa naglarna :D Tänk er mig i "stylade" naglar :P

I Haga hittade vi en butik som liknar Raglady och Tara. Så mycket fint från JC, Friis och massa andra märken. Köpte ett sött armband i silver med budskap på. Det står: "Love is patient, Love is kind. It always protects, Always trusts, Always hopes, Always perseveres. Love never fails" Blir snyggt ihop med mitt "Never give up" armband.

Bilder från kvällens match. Fotograf: Camilla.
image749
image750



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback