Vaknade upp intrasslad i mitt eget täcke :S

Och hur underbart är inte livet precis i detta nu då? image737
Okej, ni som känner mig vet att jag kan känna exakt tvärtemot om en halvtimma men det hör inte hit. Det är 99 dagar till det att vi tar studenten. Våren och sommaren närmar sig. Idag har vi studiedag och jag sov till tolv. Drömde dock en massa hemskt :/ Har lite att plugga idag, fast det är mest småsaker. Känns skönt att ha hyffsad koll på skolan just nu. Eller ja, koll har man väl aldrig men man kan ju ha det mer eller mindre. Tycker synd om Sandra när jag läste hennes "negativa" inlägg. Tjejen, upp med hakan. Du vet ju vad inställningen, kroppsspråket och kommunikationen gör ;-)

image738Och idag får jag min lön, yeah. Och så är det herrjuniorträning. Hoppas på att man kanske kan få upp psyket lite igen då :P Nu ska jag chilla kvar i sängen, ej påklädd och med mitt stooora täcke om mig :D Och så har jag sådan jäkla tur att msn för tillfället inte fungerar. BRA! Jag tror att jag börjar bli beroende nämligen.

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback