2 Januari 2008

Det är redan 2 Januari. Tiden går otroligt fort när man har roligt :D haha!
Igår var en seg dag! Börjat få lite distans till jul och nyår nu. 2008 here I come!
Trodde ju som sagt att jag gått upp en hel del under julen men nja det har jag nog kanske inte eller så har jag helt enkelt gått ner dom kilona lika snabbt igen. Mamma tyckte jag såg så smal ut när jag kom upp i morse så. "Sara, har du gått ner i vikt?" HAHA XD JA, under natten då också va :P Haha, vem vet, nattliga aktiviteter (ja att sova då såklart) bränner kanske mer fett än löprundor. Har hört något om 450 kcal per normallång sovande natt. Haha, och jag har ju sovit betydligt mer än "normalnätter" det senaste :D

Det snöar ute, ja det lägger sig till och med lite. Shiet galet! Första gången vi får snö på evigheter ju. Måste upp på vinden och plocka ner pulkorna i fall vädergudarna skulle få för sig att vi för en gång skull ska få en vit årstid.

image650 image651
Eyyy något borta på julavslutningen med handbollen ja! HAHA :P
Man kan inte tro att jag bara druckit Cola på bilden med mig och Malin, shiet! Tänk att jag ens bjuder på en sådan bild, det är fan bra gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback