24 hours

Tänkte sticka iväg till jobbet nu. Jobbar 12-12. Vilket innebär 24 timmar, suck :/ Och efter det åker jag direkt till Aranäshallen och spelar match :D Jippi, or not? :D Men först ska jag till posten (finns den längre?, Konsum är det nog jag ska till) och hämta ut mina och Camillas pumps :-).

Usch, somande nog fyra inatt. Vänder så sjukt på dygnet nu på lovet, men det är i och för sig gött :P  Tjötar på msn (samt med min kära mor som också vänt på dygnet), trevligt trevligt! Huvudet dunkar, jag har nog sovit för lite. Yeah, yeah that´s life.

På söndag kan jag nog flytta in i mitt nya rum :D Wieee!!! Och snart får jag min nya kamera. Så då kommer jag lägga in nya bilder i bloggen igen. Den kameran jag har nu är nämligen helt fucked up efter alla regniga utomhuscuper och dagar på stranden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback