alltomhandboll.com tippar utgången av jsm steg 4 "Dödens grupp"

                                                        Allt om handbolls tippning av Grupp 4                         
"Snacka om ett riktigt getingbo, här var inte Fru Fortuna med när man lottade.
Sävehof skall ju givetvis vinna detta, tror inte man tar med Gulldén men det bör räcka ändå.
IFK Tumba vann i åldergruppen när man spelade USM, OV är hemmalag och har ett starkt lag.
Aranäs är absolut ett lag som kan i sina bästa stunder och så finns Göksten med sitt 90-lag.
Inget lag går säkert och det finns inga lätta vinster att hämta, det gör att man kommer att slita hårt under helgen i Helsingborg.
                   

                   Vi tippar: Sävehof och IFK Tumba"

Hm, ja vad ska man säga? Jag måste nog erkänna att jag är nöjd med deras tippning. Tror själv att vi kan överasska. Det är gött att slå ur underläge också och att inte vara förhandsfavoriter. Jag tror precis som alltomhandboll, att vi kan om vi har en riktigt bra helg. Att vi ska gå vidare förutsätter att vi spelar GRYMT och att alla formtoppar, samt att vi inte har otur vad det gäller skador på truppen och liknande. Det kommer bli ett getingbo utan dess like, förmodligen kommer alla lag slå alla och målskillnad kommer i slutet avgöra. Jag vill så sjuuuukt gärna vidare till finalsteget! De är sista året jag får spela juniorSM och det är fasiken på tiden att jag/vi får lira finalmatcher! Det kommer bli tufft, men den som lever får se!

Kommentarer
Postat av: Elin som är för gammal för JSM :(

Jag håller tummarna! Lycka till!

2008-01-16 @ 21:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback