Dagens oerhört intressanta lista över mig, mig och mig!

Dagens humör: Svängit som vanligt :P Upp och ner! Evelina brukar säga att jag inte har något mellanting, antingen är jag speedat glad eller helt nere, haha! Psyko!
Dagens borde: Jag borde ha gjort en massa, men vafan- det går fler tåg!
Dagens frisyr: Lååångt, blondt, självfall, svall a lá filmstjärnelooken ;-)
Dagens klädsel: Röda, blommiga skor a lá Converse, Diesel (wow mäktigt)-jeans och en rosa tröja. Jag fattar inte varför alla påpekar matchningen av röda skor och rosa tröja? :S Jag tycker det va ganska coolt ;-)
Dagens planer: Skaffa rutmage och mirakulöst få gjort ALLA skolarbeten på nån timma eller så. Behöver jag säga att jag inte fick gjort något av dessa punkter?
Dagens materiella vill ha: En Volvo S40 och David Beckham.
Dagens längtan: EMMA såklart! och studenten (fast den längtar jag ju iofs hela tiden efter)
Dagens fundering: Jag fick barn i min dröm natten till idag och hela dagen har jag gått och grubblat över om det var en pojke eller flicka :S
Dagens beroende: Socker...
Dagens tråkigaste: Att jag missade en bit när jag rakade benen :/ Suck...
Dagens personer: Jag själv.
Dagens irritation: 25 centimetersregeln på träningen, sparkade ner ett innebandymål pga den. Labil person? Tja, kanske lite, men bli inte rädd! Jag är ganska snäll!
Dagens låt: Har nog inte hört en ton idag (not?). Ajdå :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback