Det är med blandade känslor jag välkomnar det nya året!

Tränat. Det var seeegt idag :/ Och snart börjar skolan, suck... En termin kvar! EN JÄVLA TERMIN kvar tills jag tar studenten. Blandade känslor JA! Min klass är helt underbar och jag kommer förmodligen aldrig hamna i ett lika sjukt gäng igen, hmm sorgligt...MEN det ska bli så sjukt skönt att slippa skolan. Jag är trött på att "ruta in" mitt liv. Planera, organisera, planera och organisera- HELA TIDEN! Jag vill kunna göra saker när jag känner för det. Ta ett jobbpass då och då, sova på mogonen, ta en utlandsresa om jag känner mig blek, spela massor av tv-spel utan dåligt samvete, ligga i soffan och se på film, FESTA, FESTA, FESTA!, hinna städa mitt rum (kanske jag har tiden att hålla undan stöket iofs), spontangrejjer på vardagskvällar, dricka vin en söndagkväll och slippa packa väskan hela tiden.
Vilket drömliv!

Förmodligen tröttnar jag väl på ett sådant liv också, MEN det lär ju vara ganska chill lääänge iaf :D Å vad jag längtar!

(Sara skärp dig nu, låt det bara vara. Snälla, inte en gång till! Du vet, så orka bry sig eller hoppas. Börja inte det nya året såhär nu. Gaaadh, lägg ner!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback