Det blir trots allt en sumering av 2007

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Yes, I did!
Höll du några av dina nyårslöften?
Hade nog inga från förra året och om jag hade så har jag förträngt och brutit dom sedan länge.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej...
Dog någon som stod dig nära? Ja, gamlefarfar. Kommer för alltid minnas dig och farmor!
Vilka länder besökte du? Sverige och Danmark.
Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? Lite mer lugn och trygghet.
Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? Hmm, tror att lagfesten var 31 mars och det var ju kul!
Vad är det bästa som hänt dig år 2007? Detta låter nog tråkigt men jag har utvecklats något enormt som människa. Jag har växt och jag hanterar jobbiga situationer mycket bättre nu än tidigare. Jag är självständig och klarar mig alltid på något sätt utan andras hjälp!
Största misstaget? Inget specifikt misstag men ibland är jag lite väl blåögd.
Har du varit sjuk eller skadat dig? Småkrämpor...
Bästa köpet? Mina Dieseljeans. Eller NEJ, min SAMSUNG-TV!
Vad spenderade du mest pengar på? KLÄDER!
Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, det är hedrande att bli utsedd till lagkapten första året som ordinarie i damlaget.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? Love is wicked och Umbrella.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Hösten 06 och hösten 07 har varit riktigt jobbiga. Annars har mitt liv varit bra :P
Vad önskar du att du gjort mer? Sprungit, pluggat, kompisar och tid för mig själv.
Vad önskar du att du gjort mindre? MSN-tid!
Hur tillbringade du julen? Jobbet samt farmor och farfar med familjen.
Blev du kär i år? Nej.
Hur många one night stands? För många! Nä nu driver jag. Mormor, du behöver inte oroa dig ;-)
Favoritprogram på tv? När SVT24 sänder handboll, haha!
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Nej :P Hata är ett starkt ord...
Bästa boken du läste i år? Läste nog bara en bok. Den första i serien om Journalisten Mikael Blomqvist och Lisbeth Salander.
Bästa musikaliska upptäckten? Att jag inte ska ge mig på Singstar mer. Det blir bara fel ;-)
Något du önskade dig och fick? Körkort!
Något du önskade dig men inte fick? Ja, men det är hemligt.
Årets bästa film? American Pie Betahouse
Vad gjorde du på din födelsedag 2007? Solade vid poolen med Camilla, Sandra och Evelina samt tränade och bjöd laget på tårta :D
De bästa nya människorna du träffade? nya människorna???
Hur skulle du beskriva din stil år 2007? Stressad, uppjagad, förvirrad but still cool :8
Vad fick dig att må bra? Aranäs Open guldet! Körkortet och all uppskattning :D
Vilken kändis var du mest sugen på? "J.S" ;-) och David Beckham såklart!
Vem saknade du? Lukas samt gamlefarmor och gamlefarfar.
Favorit månad? Juni :D
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Räkmatta i handbollen (fast då hade jag nog inte växt som människa som jag nu gjort) och kärleken. Ja jag erkänner, jag är inte så jäkla känslokall som man kan tro, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback