Fotgängare!

Hemma från träningen. Körde racer hem! image661
Jag och Emilia hade planerat att "raca" på motorvägen hem, men hon bangade och jag fick tävla mot mig själv!
Nytt pers från kba till min lilla, röda stuga två mil därifrån med 13 sekunder ;-)
Nä nu skojjar jag med er! Jag och Emilia tog ett vuxet och mycket moget beslut och beslöt oss helt enkelt för att ta det lugnt hem :D

Holger is the man in our team! ALLTID kommer han med sjuka kommentarer, som självklart anspelar på sex.
Hör på denna:

Han ska passa en boll till mig under träningen. Han gör en klockren fotpass och bollen hamnar precis där den ska.
Han ser nöjd ut och jag säger: "Fan, vilken känsla du har Holger!"
Holger: "Ja, men det är ta mej fan den ända känslan jag har kvar *suck*"

Paus

Holger igen: "Det är därför som jag nu blivit fotGÄNGARE"

HAHA XD :P



Kommentarer
Postat av: Sandra

GO Holger!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback