God morgon alla pigga, glada, nöjda...

Jag borde vara trött men är det faktiskt inte. Somnade kanske halv tre inatt :/ Men gick upp strax innan nio så det är lugnt :D Förmodligen är det de ljusare tidernas frammarch som gör mig pigg (are...) Idag slapp vi morgonträningen. Anledningen var att vi skulle starta lugnt och slippa träna första träningen. Det var vad de sa i alla fall, den egentliga anledningen tror jag är att den ena tränaren faktiskt är i thailand och latar sig. Btw, kommer Emma hem från phillippinerna på tordag :D ÄNTLIGEN!

Idag väntar:

Samhäll B- lektion
Religion A- lektion
Geografi A- lektion REDOVISNING!

Hemma: ReligionsPLUGG!!! och projetarbetesplugg. Börjas kännas mer och mer som att det snart är dags att ställa in sig på sovaätatränaPLUGGA(och jag har inget socialt liv överhuvudtaget) inställningen :D Kul va? Yeahyeah, vem har sagt att  livet ska vara en dans på rosor liksom??? :S Han som sa det visste nog inte vad livet handlar om i sådana fall.

Kommentarer
Postat av: Ronnie

Verkar tungt i skolan... själv slapp jag nattjobbet och det blev morgonpass på jobbet istället. Skall börja jobba kl 06:00 och jag har hockeyträning som slutar kl 23:15 ikväll.. så det blir max 4-5 timmars sömn inatt.. men det e underbart.. :)

2008-01-08 @ 19:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback