Godnatt måndag

Time to bed. Ja efter lite plugg då förståss, eller så struntar jag i det ikväll. Klarar mig ju ganska bra utan att plugga har jag förstått, HAHA!

Eftersom jag inte fått min kamera än så slänger jag nu ut en av min brors bilder i desperation. Min blogg är alldeles för torr utan tillgång till kamera! Btw, tjatar jag just nu på Jesper att han ska anmäla sig till en modellagentur. Tror han hade passat som modell faktiskt! Han har DET! Min bror är så söt! Men han behöver en tjej! Någon som vill ha honom? Fast då ska ni fan genomgå vissa krav :P haha!

image693
Så, är du intresserad av killen till höger så vet jag vart han bor.
Har även hans nummer så det är bara att kontakta mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback