Godnattpussar

Så sjukt arg på en jävla kärring idag! Vilken bitch! Höll seriöst på att säga massa fula saker och klappa till henne, men höll mig som tur var. Sjukt är det att en människa kan få en på så hemskt dåligt humör. Jag brukar inte kunna låta mig provoceras, men idag höll jag på att balla ur totalt. Med hårt sammanbitna tänder, späna muskler och tänder som bet hårt i tungan kämpade jag för att inte be kärringen dra åt helvete! Det kallar jag självbehärskning!

Sova, sova, sova! Idag ska jag övervinna min rädsla för sängen och faktiskt gå och lägga mig! Är mycket trött och behöver en god natts sömn :D God natt alla söta, så hörs vi imon :D PUSS

Kommentarer
Postat av: Ronnie

hmm sova tidigt... Sov gott i vilket fall... ha de..

2008-01-06 @ 23:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback