I rather feel pain, than nothing at all

Det är tisdagkväll. Tänk om det ändå vore tisdagkväll varje kväll! Nä, usch vad tråkigt egentligen. En ledig kväll är skönt men hade nog inte fixat fler, haha!

Duon Tengberg/Sjöberg tittade på morgonträningen på mig och kommenterade i mun på varandra:
-"Du ser vass ut idag Sara!"
Jag: "Ja, klart jag är vass! Det är ju SM till helgen och det gäller att formtoppa ;-)"

Tror att tränarna blev lite besvikna då de kanske trott att jag, på allvar skulle ta morgonträningarna seriöst igen, Haha! Så fel de hade i sådana fall :D Kan ju visserligen fokusera när jag är där. Men man ska ju ta sig dit klockan åtta på morgonen också, det är där problemet ligger :P Men jag har faktiskt inte missat en enda träning sedan efter jul, faktiskt inte en enda lektion! En applåd till mig!

Niklas Viggeborn, GRATTIS TILL KÖRKORTET! Nu får du vara med och leka :-)


Fotnot: För er som nu tror att jag är oseriös med min handboll så är jag INTE det ;-) Jag tycker bara att det är segt att gå upp och träna på morgonen när man gjort det i 2,5 år nu...Bara så ni inte får en felaktig uppfattning av mig, haha!

Nä, nu får jag ta och göra någonting vettigt!

KUDDKRIG NÅGON?

image671

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

vilken härlig bild :)

Postat av: Ronnie

gärna... ställer alltid upp :)

2008-01-15 @ 23:57:11
Postat av: Sandra

Du e för skön hjärtat:D

2008-01-15 @ 23:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback