Inlägg i punktform

Bengan tyckte att jag var företagsam idag :D Yeah, pluspoäng hos Bengan är aldrig fel :P Jag tog initiativet och satte upp en lapp på dörren till idrottslärarnas rum med ID3:s bokningsslista över möten till projektarbetet. "Oj, vad företagsam du är Sara, det var länge sedan jag såg dig sådan!" Hell yeah! Jag är ju på hugget igen! Det är ju liksom bara 149 dagar kvar till studenten!

Jag tror min klass hade saknat varandra under jul. På något sätt så trivs vi sjukt bra ihop. Jag fullkomligt ÄLSKAR min klass. Första lektionen spelade vi innebandy och Matte (läraren) stod i princip och gapskrattade åt oss hela lektionen. Så underbara är vi :P Ingen kan låta bli att älska oss, oavsett hur jobbiga vi än är :D

Min tanke inför våren nu var att äta rätt och träna ordentligt. Jag har redan sumpat det. Godis, pizza och röd mjölk! Mums :P hihi... Men det löser sig, det är typ bara löpning på träningen ikväll så jag chillar på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback