Ja, då var det torsdagkväll igen men inte vilken torsdag som helt för klockan 22.20 landar Emmas flyg på Landvetter :D

Emma kommer hem ikväll! Jippi! image665
Som jag har längtat efter henne. Har saknat att kunna ringa henne och gråta, eller för den delen skratta om något varit jobbigt eller roligt. Har saknat hennes alla problem och HELA HENNE! Och hon har trots allt bara varit borta i tre veckor, haha. Självklart har jag andra underbara vänner (ni vet vilka ni är :P) som jag har snackat med och som lyssnar och säger det jag vill höra för stunden ;-) hehe men jag har ändå saknat den här tjejen nått enormt! Jag kan inte leva utan dig ffs! Emma, Camilla och Sandra ni är så guld värda så ni fattar inte.

image666

Humörsvängningar på träningen idag också. Perra framkallar mycket känslor, haha! Men han är lätt en utav de bästa tränare jag någonsin haft. Han tillsammans med två-tre stycken till kommer jag tacka en dag! HAHA, det där lät kaxigt :P Men jag är nog ganska kaxig. På gott och ont!

Nu ska jag lira på projektarbetet litegrann :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Love u too

Postat av: Emma

Sara i fukcing löööööööööv uuu!!!

2008-01-11 @ 15:27:41
URL: http://emmip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback