Jag skulle vilja tacka...

image670
Jahapp, så har man fått Jerringpriset också då :D TACK TACK!
Gjorde ju trots allt ett mål på fotbollen idag samt satte de andra i alla lägen de fick, hehe ;-)

Och ingen skoldag är den andra lik i min klass, nej. Idag snodde Degen (vem annars) min telefon och skickade sms till typ alla killar i min telefonbok. Och vad skriver då en kille som Degen? Jo, "Jag har klamydia, du borde gå och testa dig". Detta sms fick bland annat min lärare och min ledare. Holger undrade om det var något han inte kom ihåg att han hade gjort i Holland när han va där och drack bärs, då han inte hade mitt nummer. HAHA XD
 Klockren!!!

Så om du fått ett klamydia-sms (eller något annat underligt sms) från mitt nummer så ber jag om ursäkt för det.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahahaha, det är så jävla roligt!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback