Jag talar ut...

Hemma efter en liten tripp till jobbet (liten kan väl i och för sig disskuteras) efter det tog jag mig en sväng till Billdal. Glänsde runt där i min (mammas :S) smuuuutsiga Volvo V40 bland alla 5-10 miljonerskåkar och BMW:ar, Lexusar och de senaste Volvo-bilarna. Kände mig så glasssig! or not...Den nya V70 är enligt mig den finaste Volvo gjort, by the way. Väl hemma hos farmor och farfar somnade jag gott i soffan :P

Idag PISKADE vi Banér med 10 bollar! 23-13 skrevs slutresultatet till. image654
The "headcoach" hade ett litet mentalt, förberedande snack med mig innan matchen. Kanske det funkade, jag vet inte. Lite kyla hade jag i alla fall på straffarna. 2/4 är hyffsat i en handbollsmatch ;-) Däremot hade jag mindre kyla i vissa andra lägen. Jag avslöjar dock aldrig mina brister. Jag menar om några veckor är det dags för steg fyra i JuniorSM och man vet ju aldrig vilka stjärnor som läser detta :P Inte för att chansen är så stor att Bella Gulldén läser min blogg men lika bra att inte ta några risker ;-) Bella är enligt mig och de flesta andra handbollstokiga i Sverige, sveriges helt klart bästa 89:a! Helt sjukt duktig! Att hoppa in i en Sm-final när Johanna Alm fick sy ihop sitt ögonbryn och sedan vinna Sm-guld som 17:åring är KUNGLIGT!!! Men jag ska knäcka henne i Helsingborg den 20 januari!
Upp till kamp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback