Jahapp :/

Söndag, vad ska man säga? Jag gillar inte söndagar riktigt. Anledningen- ATT DET ÄR MÅNDAG IMON! Och måndagar gillar jag ännu sämre, men det är la bara att bita ihop och se det som en utmaning :P
image660
Jag fattar inte varför jag alltid ska somna så sent :S En riktig nattsuddare är jag under lov och helger. Tummen ner för det. Ibland tror jag att jag kanske är rädd för att gå och lägga mig. Eventuellt är det sedan jag skaffade min stooora säng! Den är ganska ensam och läskig ibland! Fast det är i och för sig gött :P

Nu ska jag dra till jobbet. Har aldrig kört bil i snö tidigare så vi får väl se om jag kommer fram. Spänningen är oliiiidlig!
Btw, erkänn coolt registreringsnummer (?text :S) :D Denna bil hittade jag på en parkeringsplats en gång i tiden...Vet ej om man får publicera någon annans skylt men kunde inte låta bli eftersom den är så cool :D Vill ha! (Fast på min ska det i och för sig stå SARA1)

Bye bye, take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback