JSM steg 4, helsingborg

Här kommer bilder från steg 4 i Helsingborg. På söndagen mötte vi förra årets silvermedaljörer som i år är favoriter, nämligen Sävehof. De startade med sin förstasexa och siffrorna rann iväg. Efter halvlek sparar de sina absoluta nyckelspelare och vi kan putsa till siffrorna lite. Tror endast Sävehof vann andra halvleken med en boll. Tumba-matchen såg lite likadan ut. Tumba vann flickSM för två år sedan och är fortfarande starka. Vi mötte helt enkelt våra övermän denna söndag MEN måste säga att jag är oerhört stolt över Aranäs som inte viker ner sig trots underlägen med tio bollar. Vi är inte i steg 4 av en slump, som Johan sa. Vi har kämpat oss till en plats bland de tjugo bästa lagen i Sverige men vi tillhör inte toppskiktet, det är bara att inse. Jag är som sagt stolt över vilken kämparglöd som ändå visade. Vi vann andra halvlek över Tumba och trots två stora förluster tror jag att vi bjöd publiken på bra matcher eftersom vi aldrig gav oss och lät siffrorna rinna iväg ännu mer. Vi jobbade för varenda boll och det är det som kommer ta dessa Aranästjejer till eliten en dag.
image673
Hotellfrukost :D

image674
HMm?

Faaaaaan, så krånglar blogg.se så det går inte att ladda upp fler bilder just nu. TYPISKT, som Kellan hade sagt.
Yeye, håll till godo! Fler bilder kommer!

Jag har infört godisförbud på mig själv. Jag äter alldeles för mycket godis och så är jag Colaberoende typ. Skrämmande är det. Därför har jag från och med nu, eller ja imorgon får det bli, GODISFÖBUD! Samt Colaförbud. Tror dock att colan kommer bli svårare att lägga av med så därför får jag dricka en dag i veckan :D Det är dags att börja jobba på sommarkroppen nu ju :P STÖTTA MIG!!! Lär behövas...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback