Leka

Vaknade nyss, gött är det! Sjukanmälde mig till skolan, småsjuk!image694
Har snackat med jobbet och fått lite mer tider, tackar jag för.
Pengar lär ju behövas i vår, som sagt. Vill åka och kolla balklänning någon dag, måste planera in detta med mamma, Emma och Kerstin. Och sedan har jag ju såklart hittat en riktig favorittröja (typiskt) som jag vet att jag kommer att köpa, därmed är också det en anledning till att jag tar på mig jobb, haha ;-)

Tänkte lite över träningen igår. Fan jag trivdes verkligen och både tränare och spelare var jättepositiva! Fast, jag skulle ju få räkna med att "tränar man med oss så duschar man med oss", haha! Kommer längta efter tisdagarna varje vecka nu :D

Yeye, nu ska jag ta hand om tvätten. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback