Life goes on

Dags att börja tänka på mig själv. Från och med idag ska jag tänka på mig själv och på dom som faktiskt betyder för mig! Inte slösa energi på någon eller något annat. Det är ju totalt meningslöst har jag kommit fram till. Därför ska mitt rum snart bli färdigt! Jag ska börja på mina religionsuppgifter, orka sumpa mina betyg bara för att jag är lite (ehm mycket) tankspridd. På måndag börjar skolan igen. Min sista termin på gymnasiet. Nu ska jag plugga järnet för att kunna göra vad jag vill senare. Haha, synd bara att mina grymma betyg kommer ligga och skräpa i bokhyllan mendan jag slappar i soffan i något år. GAADH, vad gött det ska bli!

Jag har ju som sagt ett nyårslöfte i år. Ni som flitigt följer bloggen vet att det är att jag ska bli en miljövänligare människa. Jag har lagt till ett löfte. Visserligen blir det ett löfte jag startar upp tredje januari istället för första, men jag behövde nog dessa tre dagar för att inse en del. Jag ska lära mig att styra mina tankar och känslor. Inte fastna i en massa onödigt. Jag ska göra saker jag vill för att jag vill och inte för att någon annan vill att jag ska göra det.

image652

image653
Jag hoppas verkligen att de bollarna gick utanför :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback