Life is hard, get use to it!

image689
Här skulle jag vilja krypa ner ända till söndag eftermiddag (vi har match mot Heid då) för att missa denna veckan. Den känns tuff, och ändå har den inte ens börjat :/ har sovit dåligt i helgen, borde nog egentligen inte jobba nu sista terminen... Idag väntar ledarskapsprövning, inte det lättaste i min klass. Också ett historiaprov väntar, SUCK! Måste tjata på Ino att få låna en film och träna till halv tio ikväll, bläää. En tidningsanalys ska in i morgon på samhällen och jag slutar 5 och halv 4 dessa två första dagar. Det blir också jobb i veckan och eventuellt träning med herrjuniorerna, samt egna träningar. Morgonträning imorgon, suck- lär vara slut. Lördag är det jobb från 08.30-22.00 som gäller, låååång tid=jooobbigt! På söndag kanske jag börjar leva lite igen, match och på måndag är jag förhoppningsvis ledig från skolan, tror att vi har a-dag. Jag ska sova ut på söndag och måndag, jippi!!!

Det är nu jag ska ta till Leifs taktik. Att ljuga för sig själv!

Okej, denna veckan kommer bli lätt som en plätt, jag har ju faktiskt inga större prov, mer än idag. Träningarna är ju kul när man kommer dit, jobbet är ball som fan. Älskar att jobba varje ledig dag! Plugget på nätterna gör mig ingenting, tänker som bäst då. Tänker likabra dagen efter i skolan då kunskaperna från natten är färska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback