Lir <3

Tänk vad lätt handboll kan vara om man bara inte är så enkelspårig. Mitt spel lossnade idag, tack för det! På tiden ;-) Hoppas det håller i sig till helgen bara ;-) haha!

Har Svenska C prov imorgon och har inte pluggat, oopps...Ska även lämna in en planering över ett corepass i Idrott och hälsa B, den planeringen har jag inte börjat med, haha! Men det ska nog gå bra. Höll ju i morgonträningen imorse, detta var någonting jag planerade igår kväll efter 11.
Sent ute jämt, ja! Men det gick ju bra iaf :D

Har börjat fundera på en tatuering igen. Vad sägs om det? Hade väl tänkt mig något liknande, killen nedan :D

image672

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, det hade vart nåt du! Grym var du på träningen idag, riktigt snygga parader:D See ya tomorrow sunshine! Pussar

2008-01-17 @ 22:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback