Livet leker med mig, såklart! :D

Det har regnat hela morgonen. Jag valde att ta bilen imorse istället för bussen vilket resulterade i en och en halv timmas längre mys med kudden. Min rygg har låst sig! Ajajaj :/ Någon kunnig person skulle behöva knäcka rätt den. Kóm till gymmet i morse och såg hyffsat sleten och ruffsig ut. Mina kära och mycket förstående klasskompisar frågade om jag haft en "bortamatch" inatt. Nä, så bra var det tyvärr inte- min dag har helt enkelt inte börjat bra. MEN, nu är jag på rätt väg igen! Min klass kan verkligenkonsten att få mig på rätt humör igen men något udda knep. Jag har fixatmina I-val också, vilket innebär en kurs till i Svenska C, Jippi! Våren kommer bli tuff, men helt klart lättare med de vårkänslor jag redan börjat få. Himlen är blå utanför och vi snackade studenten på klassrådet idag. Balen är den 28 maj, studenten den 4 juni och sååker vi till Sunny beach den 11 juni. Alltså kommer det bli typ firande mellan 28 maj och 18 juni! PERFEKT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback