matriallirare

Jag har lämnat in alla fyra religionuppgifter :D Och deadline är inte fören om en timma! Wow, tajming!

Idag förlorade vi, IGEN!
Vet inte vad jag ska säga. Laget sög, ja alla utan Nina, enligt mig. Framåt var vi kassa, bakåt var vi katastrofala och jag höll väl inte världsklass direkt. Visst jag hade säkert kunnat göra mycket mer, jag försökte dock och det gick inte hem. Men hur lätt är det att spela utan försvar då? Okej, nu skyller hon ifrån sig, tänker ni säkert och JA, men jag tar faktiskt inte på mig dagens förlust. Visst jag SÖG, hårt gjorde jag det också men det gjorde försvaret ta mej fan med. Men som sagt, Nya tag till helgen! Tror att vi sparade oss ;-) Vi kan ju låtsas som det i alla fall. SM-GULD nästa!

Nu ska jag snart sova, om det bara kan bli lite lugnt i detta jävla hus!

Kommentarer
Postat av: Jonas

så kass var du nog inte :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback