Nu är jag religionernas konung! btw är det nog jag som borde styra burma...

Har pluggat religion i, tjaaa sju timmar i runda slängar :D image668
Är det inte lite coolt ändå? Sju timmar och jag är inte ett dugg mer kunnig, inte mycket i alla fall.

Har i alla fall fått gjort en del:

G-Vg uppgift, jämförelse mellan kristendom och buddhism
Har besvarat en av fyra frågor. De tre resterande lär nog ta några timmar.

Vg-Mvg uppgift om konflikten i Burma
I stort sett klar. Ligger nog i alla fall fem timmar bakom min tresidiga uppsats. Ska finliras!

Uppgift om buddhismens värdegrunder
Har inte börjat. Bävar för uppgiften.

Uppgift över vad tro är för någonting    
KLAR och INLÄMNAD!

Allting ska in senast 23.59 imon kväll. Så det är luugnt :P eller inte... Jag ska hinna byta rum och spela match också :D Men vafan, det fixar sig- som alltid. HAHA! Nu ska jag nog lägga böckerna åt sidan för mitt huvud är överansträngt av ritualer, munkar och militärregimer. Ska gå och ta hand om tvätten och sedan röja ur min garderob :P Lördagsnöje! YEAH!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej gumman! Gud va seegt, vi går precis om varann då för jag jobbar nästa helg 19 och 20 och sen 26 men inte den 27 =( tråkigt ju! händer i veckan annars då??? ska sitta å plugga hela kvällen, stackars mej =) PoK


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback