otalangfull=talanglös

Leif, Emilias pappa sa en bra sak i bilen idag. Tänkvärt helt klart! Han sa till mig: "Sara, du måste lära dig att ljuga för dig själv!" Han menar på att är jag bakfull så ska jag ljuga för mig själv och säga att jag visst mår bra, spelar jag dåligt så skyll på försvaret, går ett prov kasst så skyll på en dålig dag. FÖRSVARSMEKANISMER måste jag ta till mer, sluta vara så mycket realist :D Han är smart den där Leif!!!

Ino ringde förut och frågade om jag ville komma och spela Wii med honom ikväll eftersom Emma skulle på fest. Fan, hade velat det men hinner inte tyvärr... Historiaplugg och jobb tidigt imorgon. Fasiken, jag får så dåligt samvete. Jag kan aldrig :/ Han måste tro att jag inte vill umgås med honom och så är det verkligen inte! Han är min bästa killkompis! Och han är en utav dom få som fick mig att vilja fortsätta spela handboll förra året när det va tungt. Hans psykolog och motivationssnack stärker mig sjukt mycket!

image683

Btw, drömde jag inatt att vi spelade JSM steg 4 och gick vidare till finalsteget.
Blev något sur när jag vaknade och kom på att vi redan åkt ut :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback