Paus i dagen :-)

Är för tillfället hemma och packar, käkar och pluggar. Ska till träningen om en stund :-) Imorgon ska jag föressten träna med herrjuniorerna, KUL :D Ska göra det under tisdagarna nu i vår, så det blir nog nice.

Dagens höjdpunkt stod mister N och miss S för, måste jag nog ändå säga. N kommer till idrotten med det fetaste sugmärket på halsen (ja ett sugmärke :O!), ni kan tänka er. Han såg mycket nöjd ut och alla fattade ju direkt vad som hänt med den nya bruden. En halvminut av "skryt" (stolta berättelser, kan man kanske uttrycka det som också) kommer S in, också hon med ett stort flin över läpparna. Vi andra i klassen bara tittar på varandra och brister ut i garv. "En till som fått till det ja!" haha... Sorry S, va tvungen att berätta.

Håller på att bli galen på att jag inte hittar min bankdosa. Kan inte kolla min internetbank, gaaadh PANIK!!! Fast i och för sig så skonar det ju mig från att se saldot som inte är på topp!

Just nu ligger min kärlek och gosar med mig i sängen. Kalle, du är helt underbar! Mer lovely katt får man leta efter.

LÄÄÄÄÄNGTAR efter min kamera. Börjat tröttna på alla dessa tröttsamma textinlägg :/
En bild säger ju mer än tusen ord, eller hur? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback