sova?

Jag behöver nog sova mer tror jag. Förra veckan somnade jag till ett par omgångar när vi såg på en film i psykologin. Idag såg vi Al Gores film "En obekväm sanning" på geografin. Så fort jag inte gungade på stolen, stampade i golvet eller oroligt rörde på mig så nickade jag till. Det räckte att jag stängde ögonen En SEKUND för att vara halvvägs in i drömmarnas värld. Tror till och med att jag nickade smått när jag hade ögonen öppna en gång, haha!
När man väl kommit hem och krypit ner i sängen på två röda så kan man då såklart inte somna!  Konstigt det där. När man tillslut i alla fall somnat ringer mobilen och det är dags att gå upp igen :/  SUCK!

Nu ska jag i alla fall iväg och träna. Det är jäkligt ball att träna just nu faktiskt. Är la inne i någon go period igen förhoppningsvis. Bye bye, take care...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur gick träningen med grabbsen då??:P Pussar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback