Ta tag i ditt liv SARA!

Sitter i soffan. Måste egentligen plugga och en massa andra saker, men jag ooooorkar inte. Har sån sjuk mensvärk. Kan man skriva det i bloggen eller är det för privat? Haha, strunt samma, har ju så ont så att det svartnar för ögonen. Jag har dock inte spytt ännu, men det kommer väl...

Det kommer bilder och text från SM-steg 4 när jag fått alla bilder från Sandra :P
Annars har jag inte gjort så mycket mer än kollat handbollen ikväll. Jo, jag har satt upp mig på ett mördarpass på jobbet lördagen den 2 februari, 08.30-22.00. BLÄ, men det är goa pengar. Pengar jag lär behöva i vår. Har satt upp mig en del på det andra jobbet också, ska jobba söndag nu närmst. Intressant? Nä, inte ett dugg. Måste nog göra ett uppryck i min blogg och spinna loss lite mer. Humorn är inte direkt på topp just nu...

Onsdagkväll: GÖR GEOGRAFIN FFS SARA!
Torsdag: Morgonträning, geografi, hem, träning, Em Sverige-Tyskland
Fredag: Företagsekonomi, svenska c, idrott, projektarbete, ev. gym eller träning, FILM (någon som vill se med mig?hehe)
Lördag: SOOOOVA!, match, IKEA
Söndag: Jobba...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vill se film med dig hjärtat:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback