Vi går mot ljusare tider

Imorse lös solen när jag skulle gå upp. Det gjorde mobiltelefonens, vanligtvis mycket irriterande ton något mildare. Jag käkade gröt :O och letade reda på mina solglasögon (kärlek, säger jag bara). The voice piggade upp min bilfärd och jag fick mig några skratt ensam i bilen när de hade en trosdisskution i studion. Väl på jobbet bestämde vi oss för en promenad längst Gullbergskajen "Brustna drömmars kaj" vilket var soligt men ändå kyligt. DOCK, värmer solen något om man står i lä, UNDERBART! I Slottskogen var det mycket promenadpiggt folk och längst Linnégatan gick folk med solglasögonen på. Ett café hade till och med öppnat sin uteservering längst den solbelagda väggen och den var FULL av folk som drack kaffe (och förmodligen frös men envsades med att dricka sitt kaffe ute).

Kära läsare! Vi går åt rätt håll! Lovely...

image687

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback