www.jagfattaringentingallsavpsochhtmlkoder.se

Tisdagkväll :D Love!
Försöker plugga, går ganska bra! Jag fattar Burmas situation nu, men det svåra är ju att få ner det på papper. Men det löser sig en dag då jag är på skrivhumör, vilket jag är ganska ofta :P

Jag har startat en ny blogg, Sarano1
På den bloggen ska jag exprementera med designer och html-koder. Jag kommer även att lägga upp bilder jag gör i Photoshop. Skaffade Photoshop CS3 idag, sjukt svårt att lära sig men jag vill verkligen lära mig det ordentligt. Verkar kul som f*n! Anledningar till dessa små ideér är att jag vill kunna skaffa mig en sjukt snygg blogg :D Hoppas jag har tålamod att lära mig allt detta bara. Det ju ett helt obegripligt språk. Fattar just nu ingenting, haha! Får min nya kamera den 28:onde januari. Då kommer det även komma in mycket mer privata bilder i bloggen igen :-)

Kul att du kommenterar Ronnie. Fortsätt gärna med det :-)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej gumman =) Saknar dig också! Hade du match den 26???? Kan du ju inte ha när vi ska ut å dansa dåååå =) Men jobbar du ngt på danne nu? Har börjat jobba xtra igen nu så d skulle va kul om vi fick jobba ngn helg ihop =))) POK hälsa mammsen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback